onsdag 19. september 2012

KK Living

Mandag kom det ut nytt nummer av KK Living
Ein ny favoritt i bladhylla :) Og sjå her kven som stikke "trynet" 
og sofaen sin fram i dette bladet då ;) Skikkeleg rart å sjå eit bilde eg har tatt på trykk i eit interiørblad. Det er eit lite bilde, men stort for meg ;) 
Gleder meg til å få premien i posten. 
Tusen takk KK Living ;)

 
Her er ein liten smakebit på kva eg har på heklekroken for tida. 
Det skal bli ei rund pute i min favoritt- farge- kombinasjon grøn, rosa og kvit. 
Og bombe; den er laga av fastmasker ;) kanskje det snart 
er på tide å lære noko nytt?

Fin onsdag til deg!

Klem frå Bjørg :-)

7 kommentarer:

Mette, FjellroMantikk ♥ sa...

So artig Bjørg!!!Nydeleg inspirasjon:)

So fine fargar på den puta du held på med♥

Ha ein fin dag.

Klem frå Mette.

Skjerstad sa...

Så gøy Bjørg !
Kjempefint bilde, og så friske puter :)
Kos deg med bladet og hekling.
Jeg måå jo bare kjøpe bladet nå ;)

Klem fra Janne

Audhild sa...

Så gøy at du var med i bladet :)
Flotte bilder fra deres koselige hjem!

Fin dag videre!
KLEM

fru. Lærum sa...

så flott blogg du har....elsker fargene du bruker :-)
lagt meg til som følger!

klem tone

Anonym sa...

For hekleinspirasjon må du sjå innom bloggen attic24.typepad.com , hvis du ikkje allereie har oppdaga den! Kjekk blogg du har, finn mykje inspirasjon hos deg!

Hanne Margrete sa...

Jeg leste bladet på søndagskveld, og syntes det var kjempekoselig å se deg og stua ditt i bladet! Gratulere! KK living er forresten et nytt favorittblad! Herlig innspirerende:)

Liker veldig godt fastmaskeprosjektet ditt jeg, fine farger:)

Klem fra Hanne:)

i mitt lille rekkehus sa...

Så gøy å være m i bladet da! Stas:-) Du er så flink å hekle,sku gjerne lært meg d! Flott kveld t deg!

Related Posts with Thumbnails