onsdag 9. januar 2013

I Rom123

Huset ved Fjorden er ein av tre blogger som Nib- jentene anbefaler
nyaste Rom123Og det er eg kjempestolt av! :)
 Eg har blogga i snart 3 år no. Og det er rart å tenke på kor mykje eg har utvikla meg, opplevd og lært av å blogge. Hadde nokon sagt til meg i februar 2010 at
 nettopp min blogg skulle bli anbefalt i eit interiørblad, 
då hadde eg ledd rått og trudd at personen 
var heilt på styr...
..men sånn vart det. Og eg er så glad! Og ikkje minst takknemleg for at
 nettopp du kjem innom her. Det er derfor eg har 
holdt på med dette i snart 3 år.
Tusen takk 

Ha ein fin-fin kveld!

Klem frå Bjørg :-)

13 kommentarer:

Petrine ~ Nederst i havna sa...

Så gøy!
Fint bilde i bladet også ♥

Audhild sa...

Så kult- gratulerer :)
Og VEL fortjent!

Klem!

Anonym sa...

Så utruligt kjekkt,stas det:))

Siljes kreative rom sa...

Så kjekt! Superduper motivasjon for å blogge det :-)

Underberget sa...

Gratulerer, det er velfortjent! Du er en av mine favoritter:-) Liker så godt fargene du bruker og måten du setter sammen ting på. Du inspirerer! Klem fra Berit

Inger Johanne sa...

Helt fortjent det. En av mine absolutte favorittblogger!

Davinia sa...

I like your blog!
:)

Kiss
www.arcencielblog.blogspot.com.es

an-magritt sa...

Hei Bjørg.

Tusen takk for ordene dine inne på bloggen min.
Så kjekt å lese at du liker bildene mine. Nib sine utfordringer er jo alltid spennende, og ekstra spennende å skulle vise noe som skal være persolig inspirert.

Ha en fin dag, du vakre!!

Oliv sa...

Helt velfortjent. Du er ekte og viser glede med det du gjør.besøker deg jevnlig for inspirasjon. Hilsen oliv

Anonym sa...

Hei Bjørg!

Ei slik anbefaling er virkelig vel fortjent. Jeg er innom bloggen din hver eneste dag. Liker stilen din veldig godt og har fått mye inspirasjon og tips fra deg! :)

Bente

Unni sa...

Gratulere med å få bildet ditt i bladet.
Så stas.

Katrine sa...

Velfortjent anbefaling.Det er en glede å titte innom deg, og vinterkosen du peker på er vidunderlig glad.

-og en herlig liten fristund med et blad, noe varmt i koppen og deilige kjeks er underbart! :-)

Gina sa...

Så kjekt da:-) Vel fortjent!:-)
Ha en herlig fredag!:-)
Gina

Related Posts with Thumbnails